2017-10-17- 7:40
2017-10-17- 8:07
TerMind rašė:Šiaip jau kelių eismo taisyklės nedraudžia pėsčiajam pereiti per kelią gerai matomoje vietoje. Nebent kažkur netoli buvo pėsčiųjų perėja, iki kurios patingėjai nueiti.
2017-10-17- 8:38
2017-10-17- 11:00
2017-10-17- 12:51
Tautvis rašė:Šeip pagal taisyklęs kelią galima kirsti ne per perėją, jei matymo lauke jų nesimato. O jei pagauna galima bandyti įrodyti, kad esi trumparegis
2017-10-17- 13:36
swerfot rašė:ištiestom rankom graibai policininką
2017-10-17- 14:26
swerfot rašė:Tautvis rašė:Šeip pagal taisyklęs kelią galima kirsti ne per perėją, jei matymo lauke jų nesimato. O jei pagauna galima bandyti įrodyti, kad esi trumparegis
Aha: ištiestom rankom graibai policininką ir kartoji "Kas čia kalba? Kas jūs toks?"...
2017-10-21- 11:03
2017-10-21- 13:11
mahelad rašė:Na jo. Naujas žinių verslas... Sėdžiu sau darbe. Geriu rytinę kavą, bandau susikaupti su mintimis apie būsimą darbo dieną, skaitinėju naujienas. Ir tik po to suvokiu kad naujienų žinutė užimą tik mažytį stačiakampį puslapio kairėje dalyje. Ilgai ilgai vynioju puslapį į apačią o ten apačioje dar kokių 4-5 tūkstančių pikselių aukščio spamas apie hemorojų ir parazitus... Naujienoms 5 procentai puslapio kontento, visa kita reklama. Žmonių gobšumas neturi ribų...
2017-10-21- 13:24
2017-10-21- 13:27
mahelad rašė:Nesu garantuotas, bet tikėtina, kad čia yra naujienų perpostintojai. Vagia iš kitų tinklapių kontentą ir talpina jį su savo reklama. Nors linkas į šį puslapį buvo iš Rusijoje žymaus naujienų portalo...
2017-10-21- 13:37
2017-10-21- 13:48
mahelad rašė:Na tada pirmiausia jei ant tokios apgailėtinos reklamos niekas nekibtu, niekas jos neužsakinėtu. Nors tai tikriausiai neįmanoma... Pažiūrėjus internetą, susidaro jausmas, kad didžioji dalis reklamos veikia tik ant žmogaus silpnybių, gobšumo ir fobijų (grybelis, perteklinis svoris, parazitai, blogas kvapas iš burnos, impotencija, lengvas būdas padaryti pinigus). Labai primityvu bet ir labai veiksminga.
2017-10-21- 14:08
swerfot rašė:Na čia priklauso ką reklamuoji... Bet veiksmingiausia reklama visada yra tokia, kuri apeliuoja ne į protą, mąstymą ar logiką, o ta, kuri manipuliuoja emocijomis, instinktais ir primityviausiais pasąmonės impulsais. Šiaip juokinga, bet kažkada senai, kai reklama kaip industrija dar buvo jauna, produktų gamintojai nuoširdžiai tikėjo, kad žmonės yra protaujančios būtybės, dėl to tereikia jiems objektyviai ir logiškai paaiškinti produkto privalumus, esmę, ir viskas, žmonės pirks. Oi, kaip jie klydo, oi, kaip klydo... Reklamos industrija suklestėjo tada, kai viskas apsivertė ir reklameriai pradėjo manipuliuoti primityviausiais ir visiškai iracionaliais mūsų psichikos aspektais. Dabar vienos iš pelningiausių pasaulio kompanijų yra pastatytos grynai ant šito marketinginio principo.
2017-10-21- 16:46
mahelad rašė:Aišku čia tik dviem sakiniais papasakojau Levo Tolstojaus "Karas ir taika", bet esmė teisinga.