Diskusijų forumai

www.peilininkai.lt

Dabar yra 2021-03-01- 2:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 219 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2021-02-02- 18:39 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-03-19- 13:39
Pranešimai: 1417
Miestas: Vilnius
VaidasR rašė:
Vladai, Jums nepatinka pornografija, esate krikščioniškų pažiūrų, ar šiaip pripažįstate tik tiesioginę gyvą sueitį?

Kolega, religijos ir tiesioginės gyvos sueities klausimai nepatenka į peilių gamybos aptarimo dalyką. Ar ne geriau šiuos klausimus būtų aptarti su Vladu per PM (ar surast tam tinkamą vietą)?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2021-02-02- 20:24 
Atsijungęs
Pirmininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-03- 19:43
Pranešimai: 9397
Šalis: Lietuva
Miestas: Vilnius
VaidasR rašė:
Vladai, Jums nepatinka pornografija, esate krikščioniškų pažiūrų, ar šiaip pripažįstate tik tiesioginę gyvą sueitį?

Kadangi nesupratai esmės, paaiškinsiu: dirbtinai iškalinėta geležtė, kaip ir porno, pačiam gal ir gražu, bet viešai geriau nerodyti. ;)

_________________
Geriausias peilis yra tas, kurį turi kai jo prireikia...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2021-02-03- 8:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-04-24- 17:49
Pranešimai: 269
Miestas: Kaunas
VaidasR rašė:
Suprantu kad praktinės naudos nėra. Man tai tiesiog gražu. Todėl ir norisi sužinoti kaip tai padaryti gaminant peilį iš plieno plokštelės :)


Du variantai su aliagorija į filmus suaugusiems:
1. kuo nors išgraužti. Tiesiniu šlifuokliu pvz. Prastas porno...
2. išmušinėti plaktuku įkaitintą ruošinį. Filmas su tam tikru meniniu polėkiu, nes:
a. mušinėjant ruošinys išsitampys ir susilankstys. Todėl, jeigu yra noras gaminti peilį 3-3,5mm storio, reikės 5 mm juostos. Reikės tiesinti, geriausia tam tinka spaustuvai (įkaitintas ruošinys suspaudžiamas dap dviejų plokštumų). Spaustuvo lūpos turi būti lygios, kitaip paliks savo "raštą" ant ruošinio.
b. po tokių procedūrų ATKAITINIMAS BŪTINAS (žiūrėti temą "terminis plieno apdirbimas"), antraip grūdinimo metu, pažadu, gaminys nustebins įgaudamas įmantrias formas :-)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2021-02-03- 12:11 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2021-01-31- 21:25
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
Darius_D rašė:
VaidasR rašė:
Suprantu kad praktinės naudos nėra. Man tai tiesiog gražu. Todėl ir norisi sužinoti kaip tai padaryti gaminant peilį iš plieno plokštelės :)


Du variantai su aliagorija į filmus suaugusiems:
1. kuo nors išgraužti. Tiesiniu šlifuokliu pvz. Prastas porno...
2. išmušinėti plaktuku įkaitintą ruošinį. Filmas su tam tikru meniniu polėkiu, nes:
a. mušinėjant ruošinys išsitampys ir susilankstys. Todėl, jeigu yra noras gaminti peilį 3-3,5mm storio, reikės 5 mm juostos. Reikės tiesinti, geriausia tam tinka spaustuvai (įkaitintas ruošinys suspaudžiamas dap dviejų plokštumų). Spaustuvo lūpos turi būti lygios, kitaip paliks savo "raštą" ant ruošinio.
b. po tokių procedūrų ATKAITINIMAS BŪTINAS (žiūrėti temą "terminis plieno apdirbimas"), antraip grūdinimo metu, pažadu, gaminys nustebins įgaudamas įmantrias formas :-)


Labai ačiū už išsamų atsakymą! Įtariu, kad bandysiu prasmaukyti geležtę su stambia dilde ir šlifuokliais. Jei nuo rezultato darysis kietas, paleisiu į gyvenimą, o priešingu atveju paleisiu į konteinerį.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2021-02-04- 0:04 
Atsijungęs
Klubo narys

Užsiregistravo: 2011-04-18- 22:47
Pranešimai: 1151
Miestas: Vilnius
Šita apdirbimo metodika reiktu užfiksuoti istoriniuose analuose!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2021-02-04- 6:19 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-05-14- 15:39
Pranešimai: 1186
Miestas: Kaunas
GiedriusT rašė:
Šita apdirbimo metodika reiktu užfiksuoti istoriniuose analuose!

Reiktų nepamiršti paminėti ir apie poveikį gamintojui XD :E
VaidasR rašė:
... Jei nuo rezultato darysis kietas...

_________________
Jie nežino, kad męs žinom, kad jie žino, kad męs žinom ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2021-02-27- 17:52 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2021-01-31- 21:25
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
Su šlifavimo staklėmis teko improvizuoti.


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2021-02-27- 17:56 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2021-01-31- 21:25
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius
Gavosi visai neblogai. Tik baigus pastebėjau, kad plokštelė kiek sulinko. Ant stalo padėjus apie 2mm tarpas lieka. Gal ir kvailas klausimas, bet visgi: jei tiesiog atlenkčiau tokį šaltą, ar grūdinant nesiriestų atgal?


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2021-02-27- 21:55 
Atsijungęs
Pirmininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-03- 19:43
Pranešimai: 9397
Šalis: Lietuva
Miestas: Vilnius
VaidasR rašė:
Gal ir kvailas klausimas, bet visgi: jei tiesiog atlenkčiau tokį šaltą, ar grūdinant nesiriestų atgal?

Atsakant trumpai: grūdinant gali išsilenkti, bet atleidžiant galima ištiesinti.
Jeigu nori sužinoti išsamiau kaip "kovoti" su vidinėmis įtampomis nuo kurių ruošinys ir išlinksta - pastudijuok temą Plieno terminis apdorojimas. :)

_________________
Geriausias peilis yra tas, kurį turi kai jo prireikia...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 219 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group Color scheme by ColorizeIt!
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007