Diskusijų forumai

www.peilininkai.lt

Dabar yra 2019-11-15- 12:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 275 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2019-02-19- 0:56 
Atsijungęs
LPA narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-04- 11:31
Pranešimai: 260
Miestas: Marijampolė
Damasteel silpnoji grandis ne RWL ir ne PMC. Problema yra dvejų skirtingu labai legiruotu plienu susluoksniavimas, dėl ko grudinant, ypač “stipresniu režimu”, atsiranda labai dideli vidiniai įtempimai, kurie nepašalinami maža atleidimo temperatūra. Kitaip sakant, problema pats Damasteel. :)
Lygiai ta pati problema yra su rusišku nerūd. Zladinox. Pastarasis dar trapesnis, nes naudojami trapesni komponentai.
Kai Damasteel kainavo 3x mažiau, aš iš jo pridaręs nemažai peiliu, tad viskas “patikrinta”. Beje, daug kas naudojo peilius kaip darbinius, daug kas gyrė kaip labai gera plieną. Taigi, nesakau, kad jis kažkoks prastas ar pan., tiesiog noriu pakoreguoti lūkesčius. Pjauna netgi geriau už RWL 34 prie tokio pat kietumo. Stiprumas skiriasi laaaabai.
Grūdinimo režimai yra Damasteel tinklapyje, bet pasikartosiu: ~60 HRc. Jei norisi daugiau, mielai uzgrudinsiu bandinį, kad kokia nors “komisija” galetu ji sulaužyti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2019-02-19- 2:40 
Atsijungęs
Pirmininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-03- 19:43
Pranešimai: 8940
Šalis: Lietuva
Miestas: Vilnius
Sluoksniuoto kompozito kietumo įprastu būdu tiksliai nepamatuosi, pats žinai. Todėl tai ką rodo matuoklis, 58HRC ar 63HRC - ne esmė, nieko nesako apie tai, kaip užsigrūdino kiekvienas iš sluoksnių. 8(
Tačiau apie kiekvieno sluoksnio savybes galima bent numanyti žinant plieno rūšis pakete ir pritaikytas konkrečias TA temperatūras. Todėl ir klausiu, kokias TA temperatūras naudoji damastylui, kad gautum optimalų rezultatą, t.y. kai matuoklis rodo ~59-60HRC?
Klausiu tik iš akademinio smalsumo (nes Damasteel tinklapyje nurodyti keli skirtingi režimai su skirtingais rezultatais) ir neabejoju, kad praktinių būdu parinkai optimaliauią TA. Tad nieko daugiau laužyti nereikia. :)
Jeigu tavo parinktas TA režimas - gamybinė paslaptis, tuomet klausimas atkrenta.

PS: TA problemos dėl įtampos tarp sluoksnių - bazinis dalykas, kai kalba apie skirtingų plienų kompozitus. Nors gal ir ne visi apie tai žino. :ok:

_________________
Geriausias peilis yra tas, kurį turi kai jo prireikia...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2019-02-20- 1:34 
Atsijungęs
LPA narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-04- 11:31
Pranešimai: 260
Miestas: Marijampolė
Tai be abejo žema temperatūra - 1050-1060. Tokia temperatūra užgrūdintas RWL34 labai stiprus, 12C27- netgi lankstus. O sudėjus juos į krūvą gaunasi...naudot galima.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2019-09-25- 10:04 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2019-04-01- 8:27
Pranešimai: 20
Miestas: Kaunas
_Vladas_ rašė:
Jeigu pjūklas nebuvo stipriai perkaitintas, jo kietumas ~60 HRC. Išskyrus galus prie kiaurymių - ten plienas gerokai minkštesnis.


Sveiki,
Vladas minėjo, jog HSS pjūklo juostos metalui galai gali būti minkštesni nei pagrindinė pjaunanti dalis.

Klausimas: ar gali būti taip jog dantukų zonoje juosta bus dar kietesnė nei, tarkim, nugarinė pjūklo dalis. Darydamas geležtę iš R6M5 pastebėjau, kad net skirtingos tos pačios juostos pusės yra kažkiek skirtingo kietumo, pagal tai, kaip šlifavimo akmuo ir abrazyvo diskeliai ją "kando" darant nuolydžius.

Gal kas galėtų paaiškinti plačiau tokį reiškinį?

Dėkui :)

Erikas


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2019-09-25- 10:44 
Atsijungęs
Peiliadirbys

Užsiregistravo: 2014-12-13- 23:27
Pranešimai: 186
Miestas: Vilnius
Pjuklu gamyboj dazniausiai naudojamas indukcinis grudinimas ( tvc rusiskai) del to stengiamasi grudint tik dantis kuriu dirba, nugarele paliekant tik su pagerinimu. Toks pjuklas pjauna taip pat kaip ir pilnai grudintas tik luzta netaip greit. Netgi juostiniai pjuklai eina rulonais ir juos , kadangi be TA be problemu virina norimo ilgio. Darant is jo peili problema kad priekis nuo radiuso link smaigalio lieka minkstas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 275 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group Color scheme by ColorizeIt!
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007