Diskusijų forumai

www.peilininkai.lt

Dabar yra 2021-03-01- 3:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Forumo taisyklės


Šiame forume kiekvienas gali pradėti vieną atskirą temą apie savo gaminamus peilius, talpinti šių peilių nuotraukas su aprašymais ir sulaukti iš kitų dalyvių savo darbų vertinimų bei komentarų.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 80 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dariaus_D peiliai
StandartinėParašytas: 2021-02-18- 19:51 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-04-24- 17:49
Pranešimai: 269
Miestas: Kaunas
Pabandysiu vizualizuoti geležtės struktūrą ir geometriją
Prikabintas failas:
IMG_20210218_194432_3.jpg
IMG_20210218_194432_3.jpg [ 231.76 KiB | Peržiūrėta 143 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dariaus_D peiliai
StandartinėParašytas: 2021-02-18- 20:31 
Atsijungęs
Pirmininkas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-03- 19:43
Pranešimai: 9397
Šalis: Lietuva
Miestas: Vilnius
Darius_D rašė:
Pabandysiu vizualizuoti geležtės struktūrą ir geometriją

Jeigu ateityje dar darysi tokios struktūros, patartina kairę pusę daryti bent kažkiek įgaubtą. Tai palengvins galandimą (užvartos nuėmimą) bei apsaugos nuo nušlifavimo darbinį sluoksnį (tavo atveju Shiro-gami) ir peilio ekspluatacijos laikas žymiai pailgės.


Prikabinti failai:
IMG_20210218_194432_3.jpg
IMG_20210218_194432_3.jpg [ 355.23 KiB | Peržiūrėta 135 kartus(ų) ]

_________________
Geriausias peilis yra tas, kurį turi kai jo prireikia...
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dariaus_D peiliai
StandartinėParašytas: 2021-02-18- 21:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-04-24- 17:49
Pranešimai: 269
Miestas: Kaunas
_Vladas_ rašė:
Jeigu ateityje dar darysi tokios struktūros

Nepaisant to, kad tokia struktūra labai bjauriai elgiasi grūdinant, tikrai darysiu, nes vienpusio galandymo peiliui tai, ko gero, optimalus sprendimas. Pabandysiu lenkimą atkalti. Dėkui už patarimą!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dariaus_D peiliai
StandartinėParašytas: 2021-02-19- 10:16 
Atsijungęs
Klubo narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-05-14- 15:39
Pranešimai: 1186
Miestas: Kaunas
Darius_D rašė:
Nepaisant to, kad tokia struktūra labai bjauriai elgiasi grūdinant, tikrai darysiu, nes vienpusio galandymo peiliui tai, ko gero, optimalus sprendimas. Pabandysiu lenkimą atkalti. Dėkui už patarimą!

:/ trys plienai sukombinuoti taupymo sumetimais ar dėl kokių nors konstrukcinių savybių?
Nes šiaip tai kiek teko domėtis japoniški peiliai daromi iš dviejų plienų

Galbūt du plienai grūdinant elgtųsi ne taip bjauriai.

Kitas klausimas - geležtės storis 2,5 mm. ir dar pagal brėžinį plonėja į apačią, tai koks nuolydžio aukštis? Nes šiaip japoniški peiliai gan stori ir nuolydis būna aukštas. IMHO peilį su aukštesniu nuolydžiu lengviau galąsti (tas aišku aktualu mažiau patyrusiems).

_________________
Jie nežino, kad męs žinom, kad jie žino, kad męs žinom ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dariaus_D peiliai
StandartinėParašytas: 2021-02-19- 12:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-04-24- 17:49
Pranešimai: 269
Miestas: Kaunas
Desantas rašė:
:/ trys plienai sukombinuoti taupymo sumetimais ar dėl kokių nors konstrukcinių savybių?

Realiai net ne trys, o penki, jeigu jau būti visiškai tiksliems :-D Shiro ašmenys, konstrukcinis - nugara ir įkotė, "damaskas" (15N20+Y8), plius virinant viską tarpusavyje panaudota ir šiek tiek 1095-o miltukų ;-) Taigi penki :-) Esi visiškai teisus, dažniausiai awase atliekamas panaudojant du + plieno miltukai į boraksą. Šiuo atveju tiesiog turėjau likutį "damasko" nuo kito gaminio ir norėjau, kad būtų gražu. To likučio buvo per mažai, kad suformuoti pilną geležtę su įkote, todėl prilipinau "mėsos" konstrukcinio pavidalu :-)

Desantas rašė:
Galbūt du plienai grūdinant elgtųsi ne taip bjauriai.


Šitas bjaurumas užprogramuotas, nes skirtingi plienai, išdėstyti nesimetriškai per geležtės skerspjūvį, grūdinant sukuria netolygų įtempimą. Geležtė visada išlinksta į mažaanglio pusę. Čia jau reikalinga patirtis: prognozuoti kiek links ir, atatinkamai, sulenkti geležtę prieš grūdinant į priešingą pusę tiek, kad po visko pataptų daugmaž tiesi. O tada tiesinimas atleidimo metu...

Desantas rašė:
Kitas klausimas - geležtės storis 2,5 mm. ir dar pagal brėžinį plonėja į apačią, tai koks nuolydžio aukštis? Nes šiaip japoniški peiliai gan stori ir nuolydis būna aukštas. IMHO peilį su aukštesniu nuolydžiu lengviau galąsti (tas aišku aktualu mažiau patyrusiems).


Nuolydis gavosi +-7mm. Mažokokas truputį... Galandant smaigalį kiek erzina :-)

Visumoje - gyveni, žmogus, ir mokaisi :-) Japonišką peilaitį iš japoniško plieno nukaldint, tai ne klebono špokus baidyt :-D Šįkart bent jau galiu pasidžiaugti, kad pasisekė išgauti gerą shirogamio struktūrą - mažu kampu galandant netrupa, aštrumą laiko ir pjovimas labai agresyvus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 80 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
Veikia su phpBB® Forum Software © phpBB Group Color scheme by ColorizeIt!
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007