Jei ką, laikrodžius taisau tik sau mažvaikio lygmenyje. Ir tai tik paprastesnius. Sunkiausiais išrinktas, perteptas ir surinktas Poljot De Luxe su autoužvedimu. Buvo labai juokinga, kai tiesiog patrolint užeini pas tokius batarkių keitiejus, ir klausi - kiek kainuos repassažas? Jie - kas tokio ? A pertepimas ? Oj ne, čia labai brangu, sunku, neįmanoma
Nereikia laikrodžio išrinkti. Tu ką? Davai mes tau už brangiai prilašinsime ten tepalo ir būsi laimingas
Mane mokė keli normalūs meistrai VLN. Tai vat jų žodžiais mano gebėjimai - menuo apmokymo normalaus pacono, kuris tik pradėjo mokytis laikrodininko amato. Karlai - 1 menuo! Ir tai sugebu pakelti laikrodžio tiltą (pagalbinė plokštė, laikanti pavarą), išimti ratus(pavaros dantračius), po to viską sudėti atgal. 90 procentų vilniaus meistrų nesugeba pakelti ir pastatyti sovietinio laikrodžio tilto su ratais... Kalvarijų turguje tik ant batarkių keitimo 2014 chebra darė 5K litų per mėnesį (nežinau ar prieš/po mokesčių).
Tiesa ne vienas atvejis - sėdžiu pas laikrodininkus, ateina žmogus - man laikrodį sulaužė - sakė kad pats sugadinau...
Laikrodininkai - ką Kalvarijų turguje buvai ?
Žmogus - aga, o iš kur žinote ?
Arba dar vienas atvejis - megstu supirkinėti narkomanų atneštą į lombardus turtą (sendaikčiai, įvairus reti daiktai). Užeinų į vieną jų tašką ant kurio parašyta - "Lombardas, laikrodžiai". Ten trinasi keli narikai. Taško darbuotojas suka su dideliu magnėtiniu atsuktuvu stalinį laikrodi. Siūlausi padėti, emu laikrodį į rankas, surenku per 5 min. Atiduodu darbuotojui. Darbuotuojas - o geras, taip greitai... Klausiu - taisai? Jisai - aga atnešė sutaisyti...