ek rašė:
Su kitaiporomo aksiomom susipažinęs nesu
Tokių aksiomų ir aš nežinau
ek rašė:
stengiuosi kalbėti apie tai ką pats mačiau, čiupinėjau ir galiu duoti pačiupinėti abejojantiems
Ką pats matei ar tik kažkur skaitei ? Abejojantiems kuo ? Noriu gauti pačiupinėti tavo minėtą „nevykusią karikatūrą“ iš, neva, D2 plieno ir likusias „kai kurias vėlesnes“.
ek rašė:
Atsiprašau, kitaip nesugebu
Matyt, tai bus įgimta.
ek rašė:
Galbūt. Kita vertus, gamybos masiškumas ir tiražo kėlimas turi tendenciją atsiliepti kokybės kontrolei
Kontrolei ar gaminio kokybei. Masiškumas dažnu atveju mažina tikslumų „išsibarstymą“, o tuo pačiu ir nukrypimą nuo užsibrėžtų parametrų, kadangi masinėje gamyboje naudojami našūs, preciziniai ir patikimi įrenginiai, kurie dažnu atveju eliminuoja rankinį darbą.
ek rašė:
Na, po sparnu, tuo pačiu ir po padu
Tik žodžių žaismas
ek rašė:
Nelabai įžiūriu kuo viešas ryšys su vakarų gamintoju būtų patrauklus kinams.
Nelygu, kokios būtų pasiūlytos sąlygos.
ek rašė:
Kokybės dėka jie jau užima tam tikrą nišą
Kokybės ? Minėjai, kad „fufelį“ gamina.
ek rašė:
gamina ką nori, parduoda tų pačių didžiųjų gamintojų kainomis
„2011 m. KJ Čibenza kainavo ~60$. Dabar, kai brendas "įsuktas" - 100-150$.“ Kada CRK taip kainas sumažino ?
ek rašė:
su niekuo nesidalina ir visiškai neprivalo sukt galvos dėl autorinių teisių.
Viskam kada nors ateina galas.
ek rašė:
O įtikinėti neturiu tikslo, viso labo išsakiau savo subjektyvią irgi diletantišką nuomonę
Neprašiau įtikinėti, nedrįsčiau taip tavęs varžyti. Prašiau tik pagrįsti.
ek rašė:
2011 m. KJ Čibenza kainavo ~60$. Dabar, kai brendas "įsuktas" - 100-150$.
Ir „įsukto“ brendo skirtumą, ko gero, pasiima tarpininkai. Ir dar. Rašai, kad jų „gamybos pajėgumai maži, padirbinius štampuoja gan lėtai ir nedidelėmis serijomis, o tuo tarpu Rusijos rinka jama fufelius pramoniniais kiekiais“. Apsispręsk.
ek rašė:
Juk kalbam apie "Kevin John", garsėjantį padirbiniais, ką daugiau iš jų imti?
Tai jau tikrai, kad ne apie bites. O paimti galima būtų gerų įdėjų ir patirties.